Mobile menu

Звоните: +380(99)-79-567-28, +380(93)-79-06-198, office@luckybroker.com.ua

News

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 30.04.2014 № 424-р «Про тимчасове закриття пунктів пропуску через державний кордон та пунктів контролю» у зв’язку із тимчасовою окупацією території Автономної Республіки Крим та блокуванням роботи пунктів пропуску через державний кордон та пунктів контролю, які розташовані на тимчасово окупованій території, що призвело до неможливості повноцінного їх функціонування та здійснення передбачених законодавством України видів державного контролю під час перетинання державного кордону, було тимчасово закрито пункти пропуску та пункти контролю, які розташовані в Автономній Республіці Крим.

У зв’язку з цим на виконання Закону України від 15 квітня 2014 року № 1207-VII «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» (далі – Закон № 1207) було створено контрольні пункти в’їзду-виїзду, перелік яких визначено в додатку 1 до Порядку в’їзду на тимчасово окуповану територію України та виїзду з неї, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України  від 4 червня 2015 року № 367 (далі – Порядок). В’їзд на тимчасово окуповану територію України та виїзд з неї здійснюються виключно через контрольні пункти в’їзду-виїзду, визначені цією постановою.

Звертаємо увагу, що переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через тимчасово закриті пункти пропуску та пункти контролю, тобто поза місцем розташування митних органів, є митним правопорушенням, передбаченим статтею 482 Митного кодексу України (далі - МКУ), а саме переміщенням або діями, спрямованими на переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України поза митним контролем. Вчинення такого правопорушення може тягнути за собою накладення штрафу в розмірі до 200 відсотків вартості товарів та транспортних засобів, за допомогою яких здійснювалося переміщення, а також конфіскацію цих товарів та транспортних засобів.

Згідно з частиною першою статті 9 МКУ територія України, зайнята сушею, територіальне море, внутрішні води і повітряний простір, а також території вільних митних зон, штучні острови, установки і споруди, створені у виключній (морській) економічній зоні України, на які поширюється виключна юрисдикція України, становлять митну територію України, при цьому частиною другою цієї ж статті визначено, що для цілей застосування положень розділів V (митні режими) і IX (митні платежі) МКУ території вільних митних зон вважаються такими, що знаходяться поза межами митної території України.

Пунктом 3.2 статті 3 Закону України від 12 серпня 2014 року № 1636-VII «Про створення вільної економічної зони «Крим» та про особливості здійснення економічної діяльності на тимчасово окупованій території України» (далі - Закон № 1636) передбачено, що у межах вільної економічної зони «Крим» (далі - ВЕЗ «Крим») створюється вільна митна зона, межі якої, з урахуванням зазначеного та положень статті 10 МКУ, є митним кордоном України.

Необхідно пам’ятати, що відповідно до частини другої статті 9 Закону № 1207 будь-які органи, їх посадові та службові особи на тимчасово окупованій території та їх діяльність вважаються незаконними, якщо ці органи або особи створені, обрані чи призначені у порядку, не передбаченому законом. Частиною третьою статті 9 передбачено, що будь-який акт (рішення, документ), виданий органами та/або особами, передбаченими частиною другою цієї статті, є недійсним і не створює правових наслідків.

Щодо переміщення товарів через адміністративний кордон з ВЕЗ «Крим»

Пунктом 57 статті 4 МКУ визначено, що до товарів відносяться будь-які рухомі речі, у тому числі ті, на які законом поширено режим нерухомої речі (крім транспортних засобів комерційного призначення), валютні цінності, культурні цінності, а також електроенергія, що переміщується лініями електропередачі.

Згідно з підпунктом 4 пункту 12.4 статті 12 Закону № 1636 Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 16 грудня 2015 року № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію» (далі – постанова № 1035).

Пунктом 1 постанови № 1035 передбачено, що на період тимчасової окупації поставки товарів (робіт, послуг) під всіма митними режимами з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію, заборонено, за винятком:

особистих речей громадян, визначених частиною першою статті 370 МКУ, крім товарів, визначених пунктом 24 частини першої зазначеної статті, що переміщуються у ручній поклажі та/або супроводжуваному багажі;

соціально значущих продуктів харчування, що переміщуються громадянами, сумарна фактурна вартість яких не перевищує еквівалент 10000 гривень та сумарна вага яких не перевищує 50 кілограмів на одну особу, за переліком згідно з додатком до постанови № 1035.

Переміщення соціально значущих продуктів харчування дозволяється у разі, коли особа, яка ввозить товари на тимчасово окуповану територію України, в’їжджає на зазначену територію не частіше одного разу протягом однієї доби.

Згідно з пунктом 52 частини першої статті 4 МКУ, ручна поклажа – товари, що належать громадянам і переміщуються через митний кордон України разом з цими громадянами або уповноваженими ними особами без оформлення багажних чи інших перевізних документів.

Пунктом 55 частини першої статті 4 МКУ визначено поняття супроводжуваного багажу, до якого відносяться товари, що належать громадянам і переміщуються через митний кордон України у багажних відділеннях транспортних засобів, якими прямують ці громадяни, з оформленням багажних або інших перевізних документів.

Відповідно до статті 370 МКУ особистими речами вважаються:

1) товари особистої гігієни та індивідуальні косметичні засоби у кількості, що забезпечує потреби однієї особи на період поїздки;

2) одяг, білизна, взуття, що мають суто особистий характер, призначені виключно для власного користування і мають ознаки таких, що були у користуванні;

3) особисті прикраси, у тому числі з дорогоцінних металів та каміння, що мають ознаки таких, що були в користуванні;

4) індивідуальне письмове та канцелярське приладдя;

5) один фотоапарат, одна кіно-, відеокамера разом з обґрунтованою кількістю фото-, відео-, кіноплівок та додаткового приладдя;

6) один переносний проектор та аксесуари до нього разом з обґрунтованою кількістю діапозитивів та/або кіноплівок;

7) бінокль;

8) переносні музичні інструменти у кількості не більше двох штук;

9) один переносний звуковідтворювальний пристрій (у тому числі магнітофон, диктофон, програвач компакт-дисків тощо) з обґрунтованою кількістю плівок, платівок, дисків;

10) дин переносний радіоприймач;

11) стільникові (мобільні) телефони у кількості не більше двох штук, пейджери;

12) один переносний телевізор;

13) переносні персональні комп'ютери у кількості не більше двох штук і периферійне обладнання та приладдя до них; флеш-карти у кількості не більше трьох штук;

14) одна переносна друкарська машина;

15) калькулятори, електронні книжки у кількості не більше двох штук;

16) індивідуальні вироби медичного призначення для забезпечення життєдіяльності людини та контролю за її станом з ознаками таких, що були в користуванні;

17) звичайні та/або прогулянкові дитячі коляски у кількості, що відповідає кількості дітей, які перетинають кордон разом із громадянином, а у разі відсутності дітей - у кількості не більше однієї штуки;

18) одна інвалідна коляска на кожного інваліда, який перетинає митний кордон України, а у разі відсутності такої особи - у кількості не більше однієї штуки;

19) лікарські засоби, що переміщуються (пересилаються) через митний кордон України в порядку та обсягах, визначених Кабінетом Міністрів України;

20) годинники у кількості не більше двох штук;

21) 0,5 літра туалетної води та/або 100 грамів парфумів;

22) спортивне спорядження - велосипед, вудка рибальська, комплект альпіністського спорядження, комплект спорядження для підводного плавання, комплект лиж, комплект тенісних ракеток, дошка для серфінгу, віндсерфінгу, комплект спорядження для гольфу, інше аналогічне спорядження, призначене для використання однією особою;

23) спеціальне дитяче харчування для дітей, хворих на фенілкетонурію або інше захворювання, що потребує спеціального харчування, яке не виробляється (не реалізується) в Україні, що переміщується (пересилається) через митний кордон України в порядку та обсягах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Згідно з додатком до постанови № 1035 до соціально значущих продуктів харчування віднесено:

- Борошно пшеничне вищого сорту;

- Хліб з борошна пшеничного вищого сорту;

- Хліб з борошна пшеничного I сорту;

- Хліб житньо-пшеничний;

- Макаронні вироби (вермішель з борошна пшеничного вищого сорту);

- Крупи гречані;

- Рис;

- Яловичина I категорії;

- Свинина;

- Сало;

- Птиця;

- Ковбаса варена I сорту;

- Молоко жирністю 2,5 відсотка;

- Сметана жирністю 20 відсотків;

- Сир м’який;

- Масло;

- Яйця курячі;

- Цукор-пісок;

- Олія соняшникова;

- Картопля;

- Сіль.

Щодо переміщення транспортних засобів особистого користування через адміністративний кордон з ВЕЗ «Крим»

Митні формальності, пов'язані з поставками товарів, переміщенням транспортних засобів комерційного призначення та фізичних осіб через адміністративний кордон ВЕЗ «Крим», здійснюються з урахуванням положень Правил митного контролю та митного оформлення транспортних засобів, що переміщуються громадянами через митний кордон України, затверджених наказом Державної митної служби України від 17.11.2005 № 1118, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 25.11.2005 за № 1428/11708 (далі – Правила), та застосовуються у частині, що не суперечить МКУ.

Дія цих Правил поширюється на транспортні засоби, що переміщуються через митний кордон України громадянами, які не є суб'єктами зовнішньоекономічної діяльності, для вільного обігу (у тому числі з метою розкомплектування на запасні частини) на митну територію України (за її межі) або з метою транзиту, а також тимчасово вивозяться за межі митної території України.

Крім цього, згідно з пунктом 7 розділу І Правил при ввезенні транспортного засобу (далі – ТЗ) на митну територію України власник ТЗ або вповноважена особа, яка переміщує ТЗ через митний кордон України, пред'являє його митному органу для проведення митного огляду й подає оригінали та копії таких документів:

що підтверджують право власності на ТЗ або користування ним (у тому числі з правом розпорядження);

реєстраційних (технічних) документів на транспортний засіб (якщо він перебував на обліку в реєстраційному органі іноземної держави чи України) з відмітками про зняття транспортного засобу з обліку, якщо такі документи видаються реєстраційним органом.

Згідно з пунктом 2 розділу І Правил власник ТЗ – це громадянин, що відповідно до законів України має право власності на ТЗ, яке підтверджується документально; уповноважена особа – це особа, яка на підставі договору або належно оформленого доручення, виданого власником товарів і транспортних засобів, наділена правом учиняти дії, пов'язані з пред'явленням цих товарів і транспортних засобів митним органам для митного контролю та митного оформлення при переміщенні їх через митний кордон України, або іншим чином розпоряджатися зазначеними товарами та транспортними засобами.

Пунктом 9 розділу І Правил визначено, що не підлягає пропуску через митний кордон України ТЗ, зокрема, увезення якого в Україну заборонено згідно із законодавством або на який відсутні документи, що підтверджують право власності на ТЗ або користування ним (у тому числі з правом розпорядження).

Необхідно пам’ятати, що питання представництва за довіреністю врегульоване положеннями Глави 17 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ). У тому числі і статтею 246 ЦКУ, згідно з якою, довіреність від імені юридичної особи видається її органом або іншою особою, уповноваженою на це її установчими документами. Види та вимоги до змісту установчих документів визначені у загальних положеннях про юридичну особу (Глава 7 ЦКУ).

Щодо переміщення транспортних засобів комерційного призначення через адміністративний кордон з ВЕЗ «Крим»

Пунктом 59 статті 4 МКУ визначено, що транспортний засіб комерційного призначення – будь-яке судно (у тому числі самохідні та несамохідні ліхтери та баржі, а також судна на підводних крилах), судно на повітряній подушці, повітряне судно, автотранспортний засіб (моторні транспортні засоби, причепи, напівпричепи) чи рухомий склад залізниці, що використовуються в міжнародних перевезеннях для платного транспортування осіб або для платного чи безоплатного промислового чи комерційного транспортування товарів разом з їхніми звичайними запасними частинами, приладдям та устаткуванням, а також мастилами та паливом, що містяться в їхніх звичайних баках упродовж їхнього транспортування разом із транспортними засобами комерційного призначення.

Згідно зі статтею 222 МКУ порожні автотранспортні засоби комерційного призначення та автотранспортні засоби, які перевозять пасажирів через митний кордон України, декларуються шляхом подання національних реєстраційних документів.

Статтею 335 МКУ встановлено перелік документів та відомостей, необхідних для митного контролю, які подає декларант, уповноважена ним особа або перевізник під час переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України залежно від виду транспорту.

При декларуванні транспортного засобу потрібно пам’ятати, що згідно з пунктом 2 частини першої статті 265 МКУ декларантом має право виступати особа, яка відповідно до законодавства України має право вчиняти щодо товарів, транспортних засобів юридично значущі дії від свого імені. Частиною п’ятою цієї ж статті визначено, що декларант може здійснювати декларування товарів самостійно або уповноважувати інших осіб на здійснення декларування від свого імені.

Поняття уповноваженої особи передбачено пунктом 63 статті 4 МКУ - особа, яка на підставі договору або належно оформленого доручення, виданого декларантом, наділена правом вчиняти дії, пов’язані з проведенням митних формальностей, щодо товарів, транспортних засобів комерційного призначення від імені декларанта. 

Щодо переміщення засобів наземного транспорту, які не використовуються в міжнародних перевезеннях для платного транспортування осіб або для платного чи безоплатного промислового чи комерційного транспортування товарів через адміністративний кордон з ВЕЗ «Крим»

Товари – будь-які рухомі речі, у тому числі ті, на які законом поширено режим нерухомої речі (крім транспортних засобів комерційного призначення), валютні цінності, культурні цінності, а також електроенергія, що переміщується лініями електропередачі (пункт 57 статті 4МКУ).

Пунктом 58 статті 4 МКУ встановлено, що до транспортних засобів відносяться транспортні засоби комерційного призначення, транспортні засоби особистого користування, трубопроводи та лінії електропередачі.

До транспортних засобів особистого користування належать наземні транспортні засоби товарних позицій 8702, 8703, 8704 (загальною масою до 3,5 тонни), 8711 згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (далі – УКТ ЗЕД) та причепи до них товарної позиції 8716 згідно з УКТ ЗЕД, плавучі засоби та повітряні судна, що зареєстровані на території відповідної країни, перебувають у власності або тимчасовому користуванні відповідного громадянина та ввозяться або вивозяться цим громадянином у кількості не більше однієї одиниці на кожну товарну позицію виключно для особистого користування, а не для промислового або комерційного транспортування товарів чи пасажирів за плату або безоплатно, що визначено пунктом 60 статті 4 МКУ.

До транспортних засобів комерційного призначення відносять будь-яке судно (у тому числі самохідні та несамохідні ліхтери та баржі, а також судна на підводних крилах), судно на повітряній подушці, повітряне судно, автотранспортний засіб (моторні транспортні засоби, причепи, напівпричепи) чи рухомий склад залізниці, що використовуються в міжнародних перевезеннях для платного транспортування осіб або для платного чи безоплатного промислового чи комерційного транспортування товарів разом з їхніми звичайними запасними частинами, приладдям та устаткуванням, а також мастилами та паливом, що містяться в їхніх звичайних баках упродовж їхнього транспортування разом із транспортними засобами комерційного призначення (пункт 59 статті 4 МКУ).

Моторні транспортні засоби спеціального призначення (наприклад, автомобілі вантажні для аварійного ремонту, автокрани, автомобілі пожежні, автомобілі прибиральні для доріг, автомобілі поливомийні, автомобілі–майстерні, радіологічні автомобілі), які переміщуються через адміністративний кордон з ВЕЗ «Крим», у розумінні Митного Кодексу України є товарами, та не відносяться до транспортних засобів визначення яких наведено у пунктах 59 – 60 статті 4 МКУ.

Таким чином, виходячи з положень постанови № 1035, переміщення наземного транспорту (наприклад, автомобілі вантажні для аварійного ремонту, автокрани, автомобілі пожежні, автомобілі прибиральні для доріг, автомобілі поливомийні, автомобілі–майстерні, радіологічні автомобілі) через адміністративний кордон з ВЕЗ «Крим» заборонено.

Щодо переміщення трун з тілами через адміністративний кордон з ВЕЗ «Крим»

Згідно з частиною восьмою статті 365 МКУ переміщення громадянами через митний кордон України трун з тілами (урн з прахом) чи останків померлих здійснюється на підставі письмової заяви цих громадян довільної форми та документів, визначених Законом України «Про поховання та похоронну справу».

Статтею 22 Закону України від 10 липня 2003 року № 1102-IV «Про поховання та похоронну справу» визначено, що переміщення тіл померлих через державний кордон України (у тому числі переміщення через територію України транзитом) здійснюється за умови пред'явлення органу доходів і зборів особою, яка переміщує (супроводжує) тіло померлого, таких документів:

свідоцтва про смерть або іншого документа, що засвідчує факт смерті, виданого компетентним органом;

довідки про те, що в тілі та труні (урні) немає вкладень, переміщення яких через державний кордон України заборонено. Таку довідку видає судово-медичний експерт у присутності посадової особи відповідного органу доходів і зборів – в разі вивезення труни (урни) за кордон – або відповідний компетентний орган іноземної держави з легалізацією такої довідки консульською чи дипломатичною установою України за кордоном – у разі ввезення труни (урни) на територію України.

Тіло померлого повинне вміщуватися в металеву герметичну труну (урну), яка опечатується посадовими особами, зазначеними в абзаці третьому частини першої зазначеної статті.

Розкриття труни (урни) можливе у виняткових випадках за наявності достовірної інформації щодо вкладень, переміщення яких через державний кордон України заборонено. Розкриття здійснюється в спеціальному приміщенні закладу охорони здоров'я України в присутності посадової особи органу доходів і зборів та особи, яка супроводжує труну (урну), або представника підприємства, який здійснює перевезення, а також інших осіб у випадках, передбачених законом, з дотриманням вимог санітарно-епідеміологічного законодавства України.

Встановлення факту смерті особи на тимчасово окупованій території України здійснюється у порядку, передбаченому статтею 2571 Цивільного процесуального кодексу України (далі – ЦПКУ).

Згідно з абзацом другим частини першої зазначеної статті заява про встановлення факту смерті особи на тимчасово окупованій території України, визначеній Верховною Радою України, може бути подана родичами померлого або їхніми представниками до суду за межами такої території України.

Частиною другою цієї статті визначено, що справи про встановлення факту народження або смерті особи на тимчасово окупованій території України, визначеній Верховною Радою України, розглядаються невідкладно з моменту надходження відповідної заяви до суду.

Ухвалене судом рішення у справах про встановлення факту народження або смерті особи на тимчасово окупованій території України, визначеній Верховною Радою України, підлягає негайному виконанню, що передбачено частиною четвертою статті 2571та пунктом 8 статті 367 ЦПКУ.

Окрім цього, відповідно до частини п’ятої статті 2571 ЦПКУ копія судового рішення видається особам, які брали участь у справі, негайно після проголошення такого рішення або невідкладно надсилається судом до органу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем ухвалення рішення для державної реєстрації народження або смерті особи.

При отриманні довідки про те, що в тілі та труні (урні) немає вкладень, переміщення яких через державний кордон України заборонено, на території Російської Федерації необхідно пам’ятати, що таку довідку має видати відповідний компетентний орган з легалізацією такої довідки консульською чи дипломатичною установою України за кордоном – у разі ввезення труни (урни) на територію України.

Звертаємо увагу на те, що відповідно до частини другої статті 9 Закону № 1207 будь-які органи, їх посадові та службові особи на тимчасово окупованій території та їх діяльність вважаються незаконними, якщо ці органи або особи створені, обрані чи призначені у порядку, не передбаченому законом.

Також частиною третьою статті 9 Закону № 1207 передбачено, що будь-який акт (рішення, документ), виданий органами та/або особами, передбаченими частиною другою цієї статті, є недійсним і не створює правових наслідків.

Щодо переміщення через адміністративний кордон з ВЕЗ «Крим» тварин

Згідно зі статтею 179 Цивільного процесуального кодексу України (далі – ЦКУ). річчю є предмет матеріального світу, щодо якого можуть виникати цивільні права та обов'язки.

Частиною першою статті 180 ЦКУ передбачено, що тварини є особливим об'єктом цивільних прав. На них поширюється правовий режим речі, крім випадків, встановлених законом.

Рухомими речами є речі, які можна вільно переміщувати у просторі, що передбачено частиною другою статті 181 ЦКУ.

Враховуючи викладене, домашні тварини відносяться до рухомих речей і їх переміщення через адміністративний кордон з ВЕЗ «Крим» здійснюється з урахуванням обмежень, встановлених постановою № 1035 щодо товарів, поняття яких наведене у пункті 57 статті 4 МКУ. 

Щодо переміщення через адміністративний кордон з ВЕЗ «Крим» валюти та банківських металів

Відповідно до пункту 7.1 статті 7 Закону № 1636 на фізичних осіб, які перетинають адміністративний кордон з ВЕЗ «Крим», поширюється дія розділу XII Кодексу, з урахуванням положень статті 9 Закону № 1636 щодо переміщення валютних цінностей.

Згідно з пунктом 9.2 статті 9 Закону № 1636 фізичні особи мають право ввезти на територію ВЕЗ «Крим» або вивезти з неї на іншу територію України готівкові кошти або банківські метали на суму, встановлену Національним банком України згідно з Декретом Кабінету Міністрів України «Про систему валютного регулювання і валютного контролю» від 19.02.1993 № 15-93.

Водночас питання застосування окремих норм валютного законодавства під час режиму тимчасової окупації на території ВЕЗ «Крим» врегульовано постановою Національного банку України від 3 листопада 2014 року № 699 «Про застосування окремих норм валютного законодавства під час режиму тимчасової окупації на території вільної економічної зони «Крим».

Звертаємо увагу, що згідно з підпунктом 2 пункту 12.8 статті 12 Закону № 1636, під час режиму тимчасової окупації валютний та платіжний режими діють з урахуванням того, що переміщення готівкової валюти держави-окупанта через адміністративний кордон ВЕЗ «Крим» забороняється, за винятком її переміщення фізичними особами в сумі, що не перевищує в еквіваленті 10 000 гривень, за умови усного декларування посадовій особі митниці.

Порядок переміщення (увезення, вивезення, пересилання) готівки і банківських металів через митний кордон України для резидентів і нерезидентів встановлено Інструкцією про переміщення готівки і банківських металів через митний кордон України, затвердженою постановою Правління Національного банку України від 27 травня 2008 року № 148 (далі – постанова № 148).

Згідно з частиною першою пункту 2 постанови № 148, фізична особа має право ввозити в Україну та вивозити за межі України готівку в сумі, що не перевищує в  еквіваленті 10 000 євро, без письмового декларування митному органу.

Частиною другою зазначеного пункту визначено, що фізична особа – резидент має право ввозити в Україну та вивозити за межі України готівку в сумі, що перевищує в еквіваленті 10 000 євро, за умови письмового декларування митному органу в повному обсязі та за наявності  документів, що підтверджують зняття  готівки з рахунків у банках (фінансових установах), виключно на ту суму, що перевищує в еквіваленті 10 000 євро. Строк дії таких документів 30 календарних днів, починаючи з дня видачі.

Фізична особа – нерезидент має право ввозити в Україну готівку в сумі, що перевищує в еквіваленті 10 000 євро, за умови письмового декларування митному органу в повному обсязі, що передбачено частиною третьою вказаного пункту.

Відповідно до частини четвертої пункту 2 постанови № 148 фізична особа – нерезидент має право вивозити за межі України готівку в сумі, що перевищує в еквіваленті 10 000 євро, якщо сума готівки, що вивозиться, не перевищує суми готівки, письмово задекларованої цією особою митному органу при ввезенні в Україну. Вивезення готівки у такому випадку здійснюється за умови її письмового декларування митному органу в повному обсязі.

При цьому, згідно з пунктом першим частини 4 постанови № 148 фізична особа має право ввозити в Україну і вивозити за межі України банківські метали вагою, що не перевищує 500 г, у вигляді зливків і монет на умовах письмового декларування митному органу в повному обсязі.

Щодо отримання спеціального дозволу для перетину адміністративного кордону з ВЕЗ «Крим»

Згідно з частиною другою статті 10 Закону № 1207 в’їзд іноземців та осіб без громадянства на тимчасово окуповану територію та виїзд з неї допускаються лише за спеціальним дозволом через контрольні пункти в’їзду – виїзду.

Абзацом другим пункту 3 Порядку визначено, що в’їзд іноземців та осіб без громадянства на тимчасово окуповану територію України та виїзд з неї здійснюються через контрольні пункти за паспортним документом та спеціальним дозволом, виданим територіальним органом Державної міграційної служби України (далі – ДМС) або територіальним підрозділом ДМС у Новотроїцькому чи Генічеському районі Херсонської області.

Окрім цього, пунктом 21 Порядку передбачено, що спеціальний дозвіл видається в разі:

1) проживання на тимчасово окупованій території України близьких родичів або членів сім’ї одного з подружжя іноземця чи особи без громадянства, що підтверджується документами, виданими уповноваженими державними органами України;

2) розташування на тимчасово окупованій території України місця поховання близьких родичів або членів сім’ї одного з подружжя іноземця чи особи без громадянства, що підтверджується відповідними документами;

3) смерті близьких родичів або членів сім’ї одного з подружжя іноземця чи особи без громадянства, що проживали на тимчасово окупованій території України, що підтверджується відповідними документами;

4) наявності права власності на об'єкти нерухомості, які розташовані на тимчасово окупованій території України;

5) необхідності здійснення дипломатичних та консульських функцій, зокрема в рамках діяльності міжнародних організацій, членом яких є Україна, провадження своєї діяльності іншими міжнародними урядовими організаціями, міжнародними неурядовими організаціями, неурядовими організаціями інших держав та незалежними правозахисними місіями. У такому разі спеціальний дозвіл видається виключно за клопотанням або погодженням з Міністерством закордонних справ України;

6) здійснення регулярних поїздок на тимчасово окуповану територію України, пов'язаних із трудовою діяльністю працівників залізниць;

7) необхідності провадження журналістської діяльності (виключно за клопотанням або погодженням з Міністерством інформаційної політики України);

8) необхідності проповідування релігійних віровчень, виконання релігійних обрядів чи задоволення релігійних потреб (виключно за клопотанням або погодженням з Мінкультури);

9) проживання на тимчасово окупованій території України на підставі посвідки на постійне проживання, виданої в установленому законодавством порядку, іноземця або особи без громадянства, місце проживання яких зареєстровано в Автономній Республіці Крим або м. Севастополі;

10) необхідності взяття участі у заходах Меджлісу кримськотатарського народу.

Перелік документів для отримання такого дозволу та правила його видачі визначено пунктами 22 – 30 Порядку.

Державна фіскальна служба України

Для спрощення та швидкого перетину митного кордону інформуємо про правила переміщення товарів через кордон України.
На митних постах для наземного та повітряного транспорту існує двоканальна система пропуску товарів – так звані «зелений» та «червоний» коридори.

«Зелений коридор» призначений для громадян, які переміщують через митний кордон України товари в обсягах, що не підлягають оподаткуванню митними платежами та не підпадають під встановлені законодавством заборони або обмеження щодо їх ввезення або вивезення. Проходження цим коридором звільняє громадян від заповнення митної декларації.

«Зелений коридор» громадяни мають право обрати у випадках, якщо вони переміщують:

1. Особисті речі:

  • два мобільних телефони, одна відеокамера, один фотоапарат, два переносних персональних комп’ютери;
  • спортивне спорядження;
  • особисті прикраси, які були у користуванні;
  • одяг, взуття, призначені виключно для власного користування;
  • 500 мл туалетної води та/або 100 мл парфумів
  • інші товари для особистого користування.

2. Товари, загальна вартість яких не перевищує 500 євро, а вага 50 кг (наземним транспортом) та 1 000 євро (повітряним).
3. Готівкову валюту України або іноземну валюту у сумі, яка не перевищує 10 000 євро (в еквіваленті) на одну особу.
4. Алкогольні напої: горілчані вироби (горілка, коньяк, віскі та інші) у кількості 1 л, вино – 2 л, пиво – 5 л;
5. Тютюнові вироби – 200 цигарок або 50 сигар чи 250 г тютюну (або 250 г цих виробів).
6. Продукти харчування для власного споживання на суму, яка не перевищує 200 євро:

  • в упаковці виробника (призначеній для роздрібної торгівлі) – 1 упаковка або загальною масою не більше, ніж 2 кг кожного найменування;
  • без упаковки – до 2 кг кожного найменування;
  • неподільний продукт, готовий до безпосереднього вживання – 1 шт. кожного найменування.

7. Лікарські засоби у кількості, що не перевищує 5 упаковок кожного найменування на одну особу (крім тих, що містять наркотичні чи психотропні речовини) або що не перевищує зазначену в рецепті (наявному в особи), виданому на ім’я цієї особи та засвідченому печаткою лікаря та/або закладу охорони здоров’я.

Проходження митного контролю по «червоному коридору» передбачає заповнення громадянами митної декларації, а у разі наявності товарів, які перевищують встановлені норми – і сплату податків.

Громадянин обирає «червоний коридор» у випадку, якщо він переміщує:

1. Товари: загальна вартість яких перевищує 500 євро, а вага 50 кг (наземним транспортом), або вартість яких перевищує 1 000 євро (повітряним);
2. Готівкову валюту України або іноземну валюту в сумі, яка перевищує 10 000 євро (в еквіваленті) на одну особу;
3. Домашніх тварин за наявності оригіналів міжнародних ветеринарних сертифікатів країн, з яких походять ці тварини.
4. Якщо пасажир переміщує товари, загальна митна вартість яких не перевищує 500 євро (наземним шляхом) або 1 000 євро (повітряним) та ввозяться особою, яка в’їжджає в Україну частіше одного разу протягом однієї доби, або товари, загальна митна вартість яких від 500 до 10000 тис. євро (наземним шляхом) або 1 000 до 10 000 євро, то такі товари оподатковуються ввізним митом у розмірі 10 % митної вартості, податком на додану вартість.

Якщо ж загальна митна вартість товарів перевищує 10 000 євро, такі товари оподатковуються ввізним митом за повними ставками згідно з Митним тарифом України, податком на додану вартість.

Податки нараховуються із розрахунку вартості товарів. Для цього пасажирам слід пред’явити посадовій особі митниці товарні чеки, ярлики та інші наявні цінові документи. Якщо такі документи відсутні, посадові особи митниці визначають митну вартість товарів на підставі цін на ідентичні або подібні товари.

ДФС у Закарпатській області

Українськими автошляхами їздить все більше автомобілів з іноземними номерами. Але за кермом цих машин – зовсім не іноземці, а наші співвітчизники. Як можна їздити на нерозмитнених авто?

Будь-які транспортні засоби, які в’їжджають в Україну, повинні бути розмитнені і зареєстровані протягом 10 днів з моменту перетину державного кордону. Про це свідчить ст. 95 Митного кодексу. Саме протягом цього періоду слід сплатити ввізне мито, ПДВ, акцизний податок і поставити автомобіль на облік.

Але є принаймні п’ять способів, як не платити державі і при цьому цілком законно їздити на машині по Україні з іноземними номерами, пишуть Деньги.ua. Ось вони:

1. Їздити кожні 5 днів за кордон

Придбати автомобіль за кордоном, але не розмитнювати його. Кожні п’ять днів перетинати кордон через одну і ту ж митницю. Або кожні 10 днів, якщо авто в’їжджає через один пункт пропуску, а виїжджає через інший. «Якщо машина зламалася, потрапила в ДТП, або водій захворів, потрібно подати на митницю заяву та відповідні довідки (з поліції, з СТО, з лікарні), які пояснять відстрочку перетину кордону», – радить Антон Гаврик, юрист юридичної фірми Місечко та Партнери. Правда, недавно прикордонники перестали приймати такі довідки, чим спровокували масу невдоволення і навіть мітинги жителів прикордонних областей країни.

2. Купити нерозмитнений автомобіль в Україні

Придбати нерозмитнений автомобіль в Україні. Далі порядок дій такий самий – кожних 5 (10) днів виїжджати через кордон і в’їжджати назад.

3. Варіант для нерезидентів

Якщо у вас є паспорт громадянина іншої держави і ви більшу частину часу живете за кордоном, тоді вас можна віднести до нерезидентів. В такому випадку, нерезиденти, згідно ч. 1 ст. 380 Митного кодексу, можуть ввозити в Україну транспортні засоби для особистого користування на термін до одного року. Обов’язкова умова при цьому – реєстрація авто в Україні в консульстві відповідної держави.

4. Співвласник

Резидент України також може їздити на автомобілі нерезидента, якщо він є співвласником цієї машини і вписаний в техпаспорт, виданий за кордоном. «Для цього авто має бути зареєстровано за кордоном на резидента тієї країни, який виступив в ролі «держателя», а українець вписаний в техпаспорт як власник. Головне, щоб після закінчення року іноземець-«власник» не забув і виїхати на територію в’їхати України. Перетинати кордон на авто може лише він », – пояснює Антон Гаврик.

5. Працівник закордонної фірми

Оформити автомобіль за кордоном на українця, який офіційно є працівником іноземної фірми. Тоді він зможе користуватися транспортним засобом в Україні без обов’язкового перетину кордону 12 місяців.

Санкції і штрафи

Санкції за порушення правил тимчасового ввезення залежать від тяжкості правопорушення. Наприклад, якщо прострочити виїзд через митницю на 1-2 дні, штраф складе 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або 170 грн. Якщо ж термін перебування авто на території України буде перевищений на кілька місяців, автомобіль просто конфіскують. «Хоча транспортний засіб може бути вилучено у його власника в якості забезпечення сплати штрафу навіть в тому випадку, якщо порушення конфіскацію не передбачає», – коментує Ольга Ніколаєнко, партнер юридичної компанії «Правозахист Україна».

Правда, закон «Про національну поліції» не містить норми, які дають право поліцейським контролювати дотримання митних правил. Тому правоохоронці не можуть залучити автовласника до відповідальності за їзду на іноземних номерах. «Тим не менше, між органами Державної фіскальної служби (вони відповідають в тому числі і за митницю. – Прим авт.) І національною поліцією здійснюється автоматизований обмін інформацією про транспортні засоби, що перетинають кордон України. В тому числі, і щодо митного оформлення та державної реєстрації таких автомобілів », – каже Ольга Ніколаєнко.

Це означає, що поліція може зафіксувати порушення і передати цю інформацію в ГФС, а митниця, в свою чергу, стягне штраф. «Причому, важливо враховувати, що сплата штрафу не звільняє порушника від подальшої сплати митних платежів», – попереджає Антон Гаврик.

http://autodriving.net/

Черкаська митниця ДФС нагадала про порядок ввезення нерезидентами транспорту особистого користування на митну територію України.

Так, особливості тимчасового ввезення громадянами транспортних засобів особистого користування на митну територію України встановлені статтею 380 Митного кодексу України:

1. Тимчасове ввезення громадянами-нерезидентами на митну територію України транспортних засобів особистого користування дозволяється на строк до одного року. Цей строк може бути продовжено органами доходів і зборів з урахуванням дії обставин непереборної сили та особистих обставин громадян, які ввезли такі транспортні засоби, за умови документального підтвердження цих обставин, але не більш як на 60 днів. Обов'язковою умовою допуску зазначених транспортних засобів до тимчасового ввезення на митну територію України є реєстрація цих транспортних засобів в уповноважених органах іноземних держав, що підтверджується відповідним документом.

2. Транспортні засоби особистого користування, що тимчасово ввозяться на митну територію України громадянами-нерезидентами, не підлягають письмовому декларуванню та звільняються від подання документів, що видаються державними органами, уповноваженими здійснювати види контролю, зазначені у статті 319 Митного кодексу України. Пропуск таких транспортних засобів через митний кордон України здійснюється без застосування до них заходів гарантування, передбачених розділом X цього Кодексу. Пальне, що міститься у звичайних (встановлених заводом-виробником) баках зазначених транспортних засобів, не підлягає письмовому декларуванню та не є об'єктом оподаткування митними платежами.

3. Тимчасове ввезення громадянами-резидентами транспортних засобів особистого користування, що класифікуються за товарними позиціями 8702, 8703, 8704 (загальною масою до 3,5 тонни), 8711 згідно з УКТ ЗЕД та причепів до них товарної позиції 8716 згідно з УКТ ЗЕД дозволяється на строк до одного року під письмове зобов'язання про їх зворотне вивезення за умови письмового декларування в порядку, передбаченому законодавством України для громадян, після сплати всіх митних платежів, які відповідно до закону підлягають сплаті при імпорті таких транспортних засобів.

Тимчасове ввезення громадянами-резидентами на митну територію України інших транспортних засобів особистого користування дозволяється на строк до одного року під письмове зобов'язання про їх зворотне вивезення за умови письмового декларування в порядку, передбаченому законодавством України для громадян, та із застосуванням до них заходів гарантування, передбачених розділом X Митного кодексу України.

Строки, передбачені абзацами першим та другим цієї частини, можуть бути продовжені органами доходів і зборів з урахуванням дії обставин непереборної сили та особистих обставин громадян, які ввезли транспортні засоби, за умови документального підтвердження цих обставин, але не більш як на 60 днів.

Громадяни-резиденти, які перебувають на тимчасовому консульському обліку в консульській установі України за кордоном, мають право тимчасово ввозити на митну територію України під письмове зобов'язання про зворотне вивезення за умови письмового декларування в порядку, передбаченому законодавством України для громадян, один транспортний засіб особистого користування, що класифікується за товарною позицією 8703 (крім товарної підпозиції 8703 10) згідно з УКТ ЗЕД, та причіп до нього, що класифікується за товарною підпозицією 8716 10 згідно з УКТ ЗЕД (за умови ввезення разом із транспортним засобом), на строк, що не перевищує 60 днів протягом одного календарного року (який може бути як безперервним, так і з перервами), без сплати митних платежів, які відповідно до закону підлягають сплаті при імпорті таких транспортних засобів. Зазначені транспортні засоби можуть бути тимчасово ввезені на митну територію України за умови подання органу доходів і зборів документів, що підтверджують право власності громадянина на такі транспортні засоби та їх реєстрацію на території відповідної країни.

4. Тимчасово ввезені транспортні засоби особистого користування можуть використовуватися на митній території України виключно громадянами, які ввезли зазначені транспортні засоби в Україну, для їхніх особистих потреб.

Транспортні засоби особистого користування, що класифікуються за товарною позицією 8903 згідно з УКТ ЗЕД, можуть використовуватися громадянами, які ввезли їх в Україну, а також громадянами-резидентами та громадянами-нерезидентами, які мають належний дозвіл користувача права на тимчасове ввезення, за умови використання транспортного засобу від імені і згідно з інструкціями користувача права на тимчасове ввезення.

Такі транспортні засоби не можуть використовуватися для цілей підприємницької діяльності в Україні, бути розкомплектовані чи передані у володіння, користування або розпорядження іншим особам.

5. Тимчасово ввезені транспортні засоби особистого користування повинні бути вивезені за межі митної території України з дотриманням строків, установлених відповідно до вимог цього Кодексу, або поміщені у митні режими відмови на користь держави, знищення або руйнування чи можуть бути оформлені для вільного обігу на митній території України за умови сплати митних платежів, які відповідно до закону підлягають сплаті при імпорті таких транспортних засобів.

6. У разі втрати чи повного зіпсування тимчасово ввезених транспортних засобів особистого користування внаслідок аварії або дії обставин непереборної сили перебіг строку тимчасового ввезення зупиняється за умови надання органам доходів і зборів власниками таких транспортних засобів достатніх доказів їх втрати чи зіпсування. Дозволяється поміщення таких транспортних засобів у митний режим відмови на користь держави чи знищення або руйнування.

7. Порядок державної реєстрації транспортних засобів особистого користування, тимчасово ввезених на митну територію України громадянами, встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Отже, згідно ч.1 ст.380 МКУ нерезиденту, дозволяється тимчасове ввезення транспортних засобів особистого користування на строк до одного року за умови реєстрації цих транспортних засобів в уповноважених органах іноземних держав, що підтверджується відповідним документом.

Слід зазначити, що згідно п.60 ст. 4 МКУ транспортні засоби особистого користування – це наземні транспортні засоби товарних позицій 8702 (автобуси), 8703 (легкові автомобілі), 8704 (вантажні автомобілі) (загальною масою до 3,5 тонни), 8711 (мотоцикли) згідно з УКТ ЗЕД та причепи до них товарної позиції 8716 згідно з УКТ ЗЕД, плавучі засоби та повітряні судна, що зареєстровані на території відповідної країни, перебувають у власності або тимчасовому користуванні відповідного громадянина та ввозяться або вивозяться цим громадянином у кількості не більше однієї одиниці на кожну товарну позицію виключно для особистого користування, а не для промислового або комерційного транспортування товарів чи пасажирів за плату або безоплатно.

http://procherk.info/

В письме № 11633/7/99-99-24-01-03-17 ГФС рассказала о таможенных нюансах при ввозе на территорию Украины иностранцами-резидентами транспортных средств личного пользования.

Налоговики напоминают, что резидентский статус лиц устанавливается Таможенным Кодексом. Кроме того, Законом «О правовом статусе иностранцев и лиц без гражданства» определено, что пересечение границы иностранцами, которые постоянно проживают на территории Украины, осуществляется по паспорту и виду на жительство (о чем должна быть проставлена отметка в паспорте).

Таким образом, определение резидентского статуса лиц и пропуск на таможенную территорию Украины транспортных средств (в режиме временного ввоза) осуществляются при условии соблюдения требований законодательства и с учетом сведений, содержащихся в паспортных и других документах, которые дают право на пересечение границы.

Непредоставление иностранцем-резидентом вида на жительство и паспорта при ввозе транспортного средства могут иметь признаки нарушения таможенных правил, ответственность за которые предусмотрена статьей 485 Таможенного Кодекса.

http://ligazakon.ua

В ГФС обещают упростить экспорт грецких орехов для честных предпринимателей


В Украине создается прозрачный механизм по содействию добросовестным и блокированию "недобросовестных" экспортеров
В каждом регионе создаются специальные рабочие группы в составе руководителей ключевых подразделений ГФС и таможни, которые в круглосуточном режиме должны
отслеживать таможенное оформление экспортных операций с грецкими орехами, проверять СПД на предмет фиктивности, достоверности контрактной информации и соблюдения налогового и валютного законодательства. Если на протяжении 4-х часов с момента начала таможенного оформления, проверкой не выявлено правонарушений со стороны компаний-экспортеров, то таможенники не имеют права задерживать груз и обязаны его пропустить. Не реже чем 2 раза в неделю, соответствующая информация от рабочих групп в обобщенном виде должна предоставляться руководству ГФС Украины — об этом сообщил первый замглавы ГФС Украины Владимир Хоменко на своей странице в Facebook.

С одной стороны, подобные меры направлены на устранение наиболее распространенных злоупотреблений в этом сегменте внешнеэкономической деятельности. Речь идет об использовании фиктивных СПД, невозврате валютной выручки, занижении контрактной стоимости товара, неуплате налога на доходы физлиц и налога на прибыль. А с другой стороны, данные меры должны раз и навсегда ликвидировать практику коррупционных поборов с этого бизнеса.

По словам Хоменко, Украина является одним из крупнейших мировых экспортеров грецких орехов. В 2014-2015 маркетинговом году ожидается, что будет экспортировано около 55 тыс. тонн или 2500-3000 фур грецких орехов. Однако криминализация сопровождает этот бизнес по всей цепочке, оборачивается многомиллионными суммами злоупотреблений и убытков бюджету. Ежегодно, только от неуплаты налога на доходы физлиц, наносится ущерб бюджету в районе 100 млн грн. Порядка 150-200 млн грн составляют ориентировочные убытки от минимизации налога на прибыль. Кроме того, по уже сложившейся традиции, т.н. "таможенные посредники" за прохождение одной фуры с орехами, взымали 10-15 тыс. дол. незаконных поборов.

"Наше предложение легальным экспортерам орехов предельно просто и понятно. Во-первых, честно платите налог на доходы физлиц и не используйте фиктивные справки по форме №3ДФ для легализации прихода товара. Во-вторых, не занижайте контрактную стоимость товара и не платите никаких взяток так называемым "посредникам" между бизнесом и властью. В-третьих, не используйте фиктивные СПД для проведения экспортных операций и возвращайте валютную выручку в Украину. В обмен на добросовестность с вашей стороны ГФС и таможня гарантируют законность, объективность и порядочность при оформлении и прохождении экспортных процедур, со своей стороны" — заявил Хоменко.

Источник: http://delo.ua

МIНIСТЕРСТВО ДОХОДIВ I ЗБОРIВ УКРАЇНИ

вiд 05.06.2014N 13217/7/99-99-08-03-02-17
  Начальникам митниць Мiндоходiв
Начальникам управлiнь (вiддiлiв) внутрiшньої безпеки ГУ Мiндоходiв в областях та м. Києвi


Про проведення заходiв

     Головним управлiнням внутрiшньої безпеки Мiнiстерства доходiв i зборiв України за результатами проведеної аналiтичної роботи та опрацювання iнформацiї, отриманої вiд iнших профiльних пiдроздiлiв, встановлено, що iснує вiрогiднiсть порушень митного законодавства при здiйсненнi суб'єктами зовнiшньоекономiчної дiяльностi експортних операцiй сiльгосппродукцiї, зокрема товарiв "овочi", "фрукти" та "свiжа зелень" (07 та 08 групи згiдно з УКТЗЕД), країною походження яких є Україна.

     Враховуюче зазначене, у вiдповiдностi до положень ст.337 Митного Кодексу України, в разi оформлення експорту вказаних груп товарiв необхiдно:

     - вжити заходи щодо перевiрки автентичностi наданих дозвiльних документiв, а саме: сертифiкатiв форми СТ-1, фiтосанiтарних сертифiкатiв, сертифiкатiв про походження товарiв, шляхом направлення вiдповiдних запитiв до торгово-промислової палати та iнспекцiй з карантину рослин;

     - у вiдповiдностi до вимог ст. 338 МК України iнiцiювати проведення повного митного огляду з обов'язковим залученням спiвробiтникiв ГУВБ Мiндоходiв або територiальних управлiнь внутрiшньої безпеки;

     - вжити заходiв щодо перевiрки вагових показникiв товарiв, правильностi їх класифiкацiї згiдно з УКТЗЕД та пiдтвердження митної вартостi по кожнiй окремiй декларацiї, з врахуванням ч.ч. 4, 5 ст.54 МК України.

     По результатам митного оформлення вищезазначених товарiв прошу щоденно iнформувати Головне управлiння внутрiшньої безпеки Мiнiстерства доходiв i зборiв України шляхом надання звiтiв про кiлькiсть оформлених митних декларацiй, форми та обсяги здiйсненних митних формальностей, результати перевiрки автентичностi всiх наданих для здiйснення експортних операцiй документiв на електронну адресу.

Начальник Головного управлiння внутрiшньої безпеки Мiнiстерства доходiв i зборiв України О.С. Власов

В связи с обращениями получателей гуманитарной помощи относительно заполнения граф таможенной декларации при декларировании гуманитарной помощи согласно таможенному режиму импорта, ГФСУ разъяснила следующее.


Заполнение ТД при декларировании импортной гуманитарной помощи осуществляется с некоторыми особенностями:

- в графе 33 ТД при декларировании гуманитарной помощи может указываться по выбору декларанта или уполномоченного лица код товара согласно УКТ ВЭД на уровне первых шести знаков (товаров, которые ввозятся в Украину и подлежат регистрации в государственных регистрационных органах);

- в графе 36 ТД указывается цифровой код налоговой льготы. Гуманитарной помощи соответствует код льготы «030».

Поскольку уплата таможенных платежей или применение мер обеспечения их уплаты при декларировании гуманитарной помощи не осуществляется, графы 12, 43, 45, 47 22, 23, 42, 46 не заполняются.

При этом первыми знаками во втором подразделе графы 37 ТД указывается код особенности перемещения товаров «АА».

Если в графу 4 ТД внесены сведения об использовании спецификации (при применении ТД на бумажном носителе с представлением спецификации на бумаге), то сведения о товарах, кроме заявленных в ТД первыми, вносятся в объеме согласно спецификации.

Письмо ГФСУ от 18.11.2014 г. № 10918/7/99-99-25-01-01-17.

Источник: Всеукраинская сеть ЛІГА:ЗАКОН

http://buh.ligazakon.ua

Еврокомиссия продлила срок действия тарифных квот для украинской сельскохозяйственной продукции до 31 декабря 2015 года.


Об этом сообщает Интерфакс-Украина, со ссылкой на «Официальный журнал» Евросоюза в пятницу.

Соответствующие изменения внесены в ряд регламентов ЕС, касающихся управления тарифными квотами в отношении сельскохозяйственной продукции из Украины.

При этом до конца 2014 года продлено действие тарифных квот, которые были утверждены Евросоюзом с 23 апреля 2014 года. Те же объемы квот закреплены и на 2015 год.

Таким образом, квоты на поставки для всех групп товаров на 2015 год не поменялись и составили для говядины — 12 тыс. тонн; молока, йогуртов, кисломолочных продуктов — 8 тыс. тонн; сухого молока — 1,5 тыс. тонн; сливочного масла — 1,5 тыс. тонн; яичных продуктов — 1,5 тыс. тонн; яиц — 3 тыс. тонн; мяса птицы — 36 тыс. тонн; свинины — 40 тыс. тонн.

Объемы тарифных квот, предусмотренные автономными торговыми преференциями ЕС, по пшенице составляют 950 тыс. тонн, ячменю — 250 тыс. тонн, кукурузе — 400 тыс. тонн.

В Кабмине предполагают, что украинская сторона обратится к ЕС с предложением об увеличении указанных квот.

Источник: "ТРАНСПОРТ"

http://transport-journal.com/

Паромные перевозки из Украины в Грузию с 15 октября начнет компания «Укрферри»

C 15 октября начинает работу регулярная автомобильно-грузовая паромная линия Ильичевск (Украина) – Константа (Румыния) – Батуми (Грузия). Об этом сообщает пресс-служба украинской судоходной компании «Укрферри».

«Рады проинформировать о начале работы регулярной автомобильно-грузовой паромной линии Ильичевск (Украина) – Константа (Румыния) – Батуми (Грузия). Линия будет обслуживаться паромом «Грейфсвальд» (вместимость 85 17-метровых ТИРов, 150 пассажиров)», — говорится в сообщении компании.

На официальном сайте компании также размещено расписание и тарифы на паромные перевозки.

Источник: "ТРАНСПОРТ"

http://transport-journal.com